NEMOCNICE MĚLNÍK
O KLIENTOVI
Nemocnice Mělník poskytuje vysokou kvalitu zdravotnických služeb skrze široké spektrum oborů jako chirurgie, traumatologie, neurologie, ortopedie, gynekologie a porodnictví. Oslovili nás s cílem rozšířit akvizice nových klientů, zejména v oblasti porodnictví. Podívejte se, jakou strategii jsme jim doporučili.
CÍLE MARKETINGU
Nemocnice potřebovala rozšířít spektrum svých návštěvníků v oblasti porodnictví a získat tak nové potencionální klienty, a to zejména z hlavního města. Maximální podíl nákladů na avizované ceně objednávky jsme stanovili na 30 %.
NAŠE ŘEŠENÍ
Vzhledem k tomu, že náš cílový segment jsou zejména ženy, které aktivně vyhledávají vhodnou nemocnici, tak jsme se soustředili na UX z webových stránek a výkonnostní kampaně PPC.
PPC reklamy
- Nastavení konverzních událostí na webových stránkách, například, když návštěvník webu proklikne kontaktní emailovou adresu nebo telefonní číslo
- Založení a audit PPC kampaní ve vyhledávačích (Google, Seznam) a nastavení remarketingových kampaní podle vyhraněného časového období
- Reklamní kampaně na klíčová slova konkurence, která se nachází v Praze
- Vytvoření nových reklamních sestav k získání zcela nových klientů
- Optimalizace zobrazování rozšíření o volání z reklam a hodnocení
Webové stránky
Spuštěny nové webové stránky s větším důrazem na emoce a tedy celkově lepší UX (user experience). Spuštěno testování okamžitého opuštění stránky a konverzních poměrů.
Sociální sítě (Facebook, Instagram)
- Cílení reklam a získaných referencí na těhotné ženy a fanoušky relevatních stránek
- Dynamický remarketing na facebooku pomocí Facebook Pixel
SHRNUTÍ
Nemocnice Mělník získala již během prvního měsíce po spuštění kampaní o 350 % více koverzí v porovnáním s předchozím obdobím. Podíl nákladů na avizovanou hodnotu poptávky jsme dokázali snížit na pouhých 15 %!
Kontaktujte mě
+420 776 691 696
tomas@netmedio.cz