Google Ads - návody

Google Ads umožňuje snadné spravování platebních metod a nabízí možnost dobrovolného ověření inzerenta, které zvyšuje důvěryhodnost vašeho účtu. Tento podrobný návod vás provede přidáním nové platební metody, jejím nastavením jako primární, a vysvětlí postup dobrovolného ověření inzerenta.


Jak přidat novou platební metodu do Google Ads

  1. Přihlaste se do svého Google Ads účtu
    Otevřete Google Ads a přihlaste se pomocí svého Google účtu.

  2. Přejděte do sekce „Nastavení fakturace“

    • Klikněte na ikonu nástrojů a nastavení (klíčový klíč) v pravém horním rohu.
    • V části Fakturace zvolte Nastavení fakturace.
  3. Přidejte novou platební metodu

    • Na stránce „Nastavení fakturace“ klikněte na možnost Platební metody.
    • Zvolte Přidat platební metodu.
    • Vyberte typ platební metody, kterou chcete přidat (kreditní karta, debetní karta, bankovní převod apod.).
  4. Vyplňte požadované údaje

    • Zadejte informace o platební metodě, jako je číslo karty, datum expirace, CVV kód a fakturační adresu.
    • Klikněte na Uložit.
  5. Nastavte platební metodu jako primární

    • Po přidání platební metody se vraťte do sekce Platební metody.
    • Vedle nově přidané platební metody klikněte na Nastavit jako primární.
    • Tím zajistíte, že Google Ads bude automaticky používat tuto metodu pro budoucí platby.
  6. Potvrďte změny
    Po nastavení primární metody se ujistěte, že všechny údaje jsou správné, a sledujte potvrzovací zprávu od Google.

 

 

 

 

 

 

 


Dobrovolné ověření inzerenta v Google Ads

Dobrovolné ověření inzerenta je proces, který zvyšuje transparentnost vašich kampaní a může zvýšit důvěru uživatelů. Ověření je jednoduché a dobrovolné.

  1. Přejděte do sekce „Fakturace“

    • Klikněte na ikonu nástrojů a nastavení (klíčový klíč) v pravém horním rohu.
    • V části Fakturace vyberte Ověření inzerenta.
  2. Vyplňte požadované údaje

    • Základní informace: Uveďte název vaší firmy, adresu a kontaktní údaje.
    • Typ účtu: Zvolte, zda je váš účet firemní nebo osobní.
  3. Připojte dokumenty (pokud je vyžadováno)

    • Dokumenty pro firemní účty: Výpis z obchodního rejstříku nebo jiný doklad potvrzující název a adresu společnosti.
    • Dokumenty pro osobní účty: Platný průkaz totožnosti.
  4. Potvrďte podrobnosti o reklamách

    • Popište typy reklam, které plánujete zobrazovat.
    • Uveďte zemi, kde budou reklamy zobrazeny.
  5. Odeslání žádosti

    • Klikněte na Odeslat. Google zpravidla zpracuje žádost do 3–5 pracovních dnů.
  6. Kontrola stavu žádosti

    • Stav ověření můžete sledovat v sekci Fakturace > Ověření inzerenta.

Výhody ověření inzerenta

  • Zvýšení důvěryhodnosti: Ověřený účet je vnímán jako spolehlivější a transparentní.
  • Vyhovění pravidlům Google Ads: Některé typy kampaní mohou ověření vyžadovat.
  • Jednodušší schvalování reklam: Ověření zjednodušuje proces schvalování některých kampaní.

Tipy pro hladký průběh

  • Správnost údajů: Při přidávání platební metody i ověřování inzerenta si dejte pozor na přesnost zadaných informací.
  • Rychlá reakce na požadavky Google: Pokud vás Google kontaktuje ohledně doplnění údajů, reagujte co nejdříve.
  • Pravidelné kontroly: Sledujte aktuálnost svých údajů, aby nedošlo k přerušení kampaní.

Shrnutí

Přidání nové platební metody a její nastavení jako primární je klíčové pro plynulý chod vašich Google Ads kampaní. Dobrovolné ověření inzerenta vám pak přináší výhodu větší důvěryhodnosti a souladu s pravidly Google. Pokud potřebujete asistenci nebo máte otázky, neváhejte nás kontaktovat – rádi vám pomůžeme!

Kontaktujte nás

+420 776 691 696

tomas@netmedio.cz

Napište nám nyní

5 + 15 =