KLINIKY MEDIESTETIK
O KLIENTOVI
Mezinárodní síť klinik Mediestetik patří mezi nejstarší evropská zdravotnická zařízení zaměřená na estetickou medicínu. Mezi hlavní obory patří plastická chirugie, dermatologie ale také stomatologie. Podívejte se, jakou strategii jsme jim doporučili.
CÍLE MARKETINGU
Zajistit budování akvizice nových klientů s důrazem na obor plastické chirurgie.
NAŠE ŘEŠENÍ
Provedli jsme důkladnou analýzu návštěvnosti webových stránek, abychom si dokázali přesně stanovit cílový segment zákazníků. Vytvořena cenová komparace, a to dokonce v rámci EU. Vzhledem k tomu, že hlavním cílem je získání nových zákazníků, tak jsme se rozhodli většinu disponibilního rozpočtu soustředit do výkonnostních kampaní, dále k posilování brandu a pozitivních referencí.
PPC reklamy
- Audit a nastavení reklamních kampaní, dále nastavení konverzních událostí na webových stránkách
- Příprava osobnostního marketingu plastického chirurga, abychom získali pozitivní reference a obecnou důvěru zákazníků
- Na základě výsledků cenové komparace spuštěny PPC kampaně s cílením na cizince v ČR a mimo ČR, co aktivně vyhledávají platickou chirurgii v Praze
- Dynamický remarketing podle časového období a strávené doby na webových stránkách
- Tvorba reklamních bannerů, rozšíření reklam a průběžné testování marketigové komunikace
Webové stránky
Návrh a spuštění nových webových stránek s cílením na Velkou Británii, abychom zvýšili celkovou UX plastické chirurgie v zahraničí.
Sociální sítě (Facebook, Instagram)
- Správa reklamních účtů na sociálních sítích
- Dynamický remarketing na facebooku pomocí Facebook Pixel
- Vytvoření publika z konkurenčních fanoušků a sledujících
- Vytvořen post plán dle plánovaných akcí
- Návrh a schválení šablony jednotlivých příspěvků
- Spuštění facebookové soutěže k získání nových fanoušků a k celkové podpoře dosahu značky
E-mailové kampaně
- Podrobná segmentace dostupných kontaktů (pohlaví, geografické umístění, e-mailové aktivity a další)
- Dle historických statistik naplánováno rozesílání pravidelných e-mailů
- Optimalizace konverzních poměrů e-mailových kampaní a minimalizace poměru odhlášených uživatelů
- A/B testování dle času rozeslání, předmětu, CTA a další
SHRNUTÍ
Síť klinik Mediestetik navýšila obrat za poslední rok o více než 135 %. Podíl nákladů na avizované hodnotě jednoho odeslaného formuláře jsme udrželi na 20 %.
Kontaktujte mě
+420 776 691 696
tomas@netmedio.cz