BLOMUS

O KLIENTOVI

Výrobky značky Blomus pocházejí z německé produkce a představují převážně nerezové doplňky pro domácnost. Ty se vyznačují vysokými užitnými vlastnostmi, stejně jako vysokou kvalitou spojenou s dlouhou životností a zajímavým moderním designem. Firma Blomus sídlí ve městě Sundernu v Severním Porýní-Vestfálsku. Zaměřovala se zejména na přímý prodej skrze showroom a také evropské výstavy. Podívejte se, co se stalo, když jsme do prodeje zapojili i nástroje Online marketingu.

 

CÍLE MARKETINGU

V oblasti bytových doplňků je na internetu velká konkurence a dokonce vzhledem k tomu, že mezi klienty Blomus se řadí i B2B klienti, tedy různé odběratelské e-shopy, tak nás to připravuje o možnost využívat cenu jako konkurenční výhodu.

Proto nám klient zadal následující cíle:
Nastartovat prodej a zvýšit celkové tržby bez toho, abychom se pouštěli do cenové války.

Maximální podíl nákladů na obratu (dále jako PNO) do výše 40 %.

 

NAŠE ŘEŠENÍ

Vzhledem k tomu, že se jedná o luxusnější zboží, tak jsme se rozhodli zkombinovat zejména výkonnostní marketingový mix a posilování brandu, aby zákaznících značka vzbudila důvěru a začali se vracet do obchodu i organickou cestou.

 

PPC reklamy

  • Audit všech PPC kampaní ve vyhledávačích (Google, Seznam) a nastavení efektivního remarketingu s dynamickým zobrazování reklam podle vyhraněného časového období
  • Vytvořeno publikum z návštěvníků, co opustili košík a snaha je motivat, aby dokončili svoji objednávku
  • Nastavení konverzních událostí, příprava XML feedu a spuštění optimalizace Google nákupů a produktových kampaní na Skliku
  • Kompletní změna struktury kampaní a reklamní komunikace
  • Spuštění několika A/B testů – vzhledem k tomu, že se jedná o zboží vyšší cenové hladiny, tak jsme se rozhodli testovat změny konverzních poměrů v případě zacílení reklamy na mobilní zařízení značky Apple, Android apod. Také jsme si vytvořili publikum ze všech historických nakupujících a zacílili reklamy přímo na ně a jejich přátele a spousta dalšího.

Srovnávače zboží

  • Založení a spuštění inzerce na heureka, google nákupy, zboží.cz, glami

Sociální sítě (Facebook, Instagram)

  • Převzali jsme správu reklamních účtů na sociálních sítích
  • Vytvořeno relevantní publikum a spuštěn produktový remarketing

Emailové kampaně

  • Doporučen vhodný e-mailový operátor, kde je možné vytvářet podrobné segmentace publika a má prokazatelně nejnižší spam skóre

Shrnutí

Blomus během prvního roku naší spolupráce zvýšil svůj obrat o 140 %. Podíl nákladů na online marketing byl 20 %.

Hlavní důvod úspěchu bylo přesné cílení a optimalizované zobrazování reklam v google nákupech a podpora brandu na sociálních sítích, které celkově podpořilo i organické objednávky.

Pokud budete mít nějaké dodatečné dotazy k tématu, tak se na mě neváhejte obrátit, vše vám rád vysvětlím.  

    Kontaktujte mě

    +420 776 691 696

    tomas@netmedio.cz

    Napište mi nyní