Blog nejen pro váš čas

Zde najdete užitečné tipy a návody

Jak se vyvarovat šarlatánům a nekvalifikovaným PPC specialistům

Jak se vyvarovat šarlatánům a nekvalifikovaným PPC specialistům

V digitálním věku se PPC (Pay-Per-Click) reklama stala nepostradatelnou součástí online marketingu. Nicméně, stále více lidí tvrdí, že jsou PPC specialisty, aniž by měli dostatečné znalosti nebo zkušenosti. Jak můžete rozpoznat kvalifikovaného odborníka od šarlatána?...

Google Ads vs. Facebook Ads: Jak rozhodovat mezi platformami

Google Ads vs. Facebook Ads: Jak rozhodovat mezi platformami

Pokud jste podnikatel nebo digital marketingový profesionál, jistě jste už uvažovali o využití placené reklamy na internetu. Dvěma nejvýznamnějšími hráči v tomto prostředí jsou Google Ads a Facebook Ads. Oba mají své silné stránky a vhodné situace pro využití. Ale jak...

Podívejte se na 10 nejčastějších dotazů ohledně PPC

Podívejte se na 10 nejčastějších dotazů ohledně PPC

Jak funguje PPC reklama a jak mi může pomoci dosáhnout mého cílového publika? PPC reklama (Pay-Per-Click) funguje tak, že platíte za každé kliknutí na vaši reklamu na internetu. Pomáhá vám dosáhnout cílového publika tím, že vaše reklamy se zobrazí lidem, kteří...

Trendy v Marketingu: Ovlivní nás AI a Jak na to

Trendy v Marketingu: Ovlivní nás AI a Jak na to

Trendy v Marketingu: Ovlivní nás AI a Jak na to V dnešní době se svět marketingu neustále mění a vyvíjí, a to zejména díky příchodu umělé inteligence (AI). AI otevírá nové možnosti pro podnikání a marketing, které by bylo škoda ignorovat. V tomto článku se podíváme na...

Jak propagovat restauraci? Řekneme vám, jak na to!

Jak propagovat restauraci? Řekneme vám, jak na to!

Jak propagovat vaší restauraci? Neříká se pro nic za nic, že štěstí přeje připraveným. Proto byste si měli jako první připravit důkladnou analýzu, tedy uvědomit si jaké jsou její nejsilnější, nejslabší stránky a porovnat si všechny důležité metriky s přímou ale i...

Stejný produkt, různá cena? Aneb jak jste potrestáni za věrnost.

Stejný produkt, různá cena? Aneb jak jste potrestáni za věrnost.

Všimli jste si, že na mnoha eshopech v ČR zaplatíte za stejný produkt různou cenu? Určitě jste se již v minulosti setkali s tím, že při delším uvažování o koupi se z ničeho nic změnila prodejní cena! To je ale potom motivace k rychlému jednání, co myslíte? Je tu řeč o...

Největší mýty online marketingu (díl 1.)

Největší mýty online marketingu (díl 1.)

Připravili jsme si pro vás výběr podnikatelských mýtů z oboru Online Marketingu.   Negativní reklama je také reklama a po nás přijde potopa Tak toto je nejspíš největší ze všech mýtů. Podobný názor se dá uplatnit jen pokud je váš produkt využitelný pouze v...

Zůstaneme v kontaktu?